Laat me je meenemen naar rommelmarkten en beursjes, naar Oostende en omstreken, naar de zee en de duinen, naar tweedehandswinkels en doe-het-zelf-projectjes, naar overzeese avonturen, maar vooral... laat me je meenemen naar mijn thuis.

donderdag 29 oktober 2015

Donderdag = Wonderlijk Bijzonder - Dag • part 1

Een nieuwe rubriek, een nieuwe traditie, een nieuwe challenge voor mezelf. Ik zit nu al een eindje thuis en de inspiratie loopt er terug van af! Wanneer ik zo niet echt goed weet wat gedaan, dan neem ik mijn telefoon of tablet en scroll ik een beetje doelloos op de sociale media (don't we all)... Meestal eindig ik dan met een goede portie 'Pinterest' (lees: soms uren aan een stuk!) en een hoofd vol ideeën. Dus heb ik besloten om elke donderdag een venster van mijn brein open te zetten en een greep uit mijn favoriete pins weer te geven. Kwestie van het dagdromen een beetje te stimuleren.

Voor links naar de bijhorende artikelen van de foto's en meer wonderlijk bijzonders klik hier.









Geen opmerkingen: