Laat me je meenemen naar rommelmarkten en beursjes, naar Oostende en omstreken, naar de zee en de duinen, naar tweedehandswinkels en doe-het-zelf-projectjes, naar overzeese avonturen, maar vooral... laat me je meenemen naar mijn thuis.

donderdag 26 november 2015

De laatste loodjes...

Even een situatieschets van dingen waar ik me aan erger tijdens de laatste weken zwangerschap... Onder het motto: spread the word, pregnancy ain't a walk in the park


- Schoenen, sokken, onderbroeken, broeken, panty's, ... aandoen is een hele uitdaging (lees: praktisch onmogelijk!). 

- Ik voel me als zo'n uitpuilende salami in een netje: alles spant en ik heb het gevoel uit te puilen langs alle kanten. 

- De bekkenpijn doet me wandelen als een 80-jarige zonder rollator. 's Nachts kraakt mijn bekken zelfs als ik me van zij draai. Het akeligste wat ik tot noch toe in mijn zwangerschap als kwaaltje heb! De laatste dagen voel ik het zelf knagen als ik gewoon zijwaarts stap... Bang - e - lijk!

- Ik kan me niet meer boven mijn bord begeven tijdens het eten, met als gevolg dat het een wonder is als mijn kledij vlekkenloos uit de beproeving komt. 

- Ik zou beter een paar aandelen in Rennie° kopen...

- Binnenkort krijg ik vast een eigen maan die rond me zal zweven, met al die zwaartekracht die ik begin uit te stralen enzo... 

- Als het hoogtepunt van je dag, het deugddoend dragen van een verlengstuk voor je bh is (zo'n extra slotje met tussenstuk) en je er oprecht gelukkig van wordt (zo gelukkig dat je het trots aan de sweety gaat tonen... dear lord), weet je genoeg. 

- Ik raak 's avonds met moeite alleen uit de zetel (dat is ronduit zielig!). 

- Mijn hoofd begint volgens m'n mams te zwellen. Mijn enkels beginnen volgens de sweety te zwellen. En volgens mij is mijn achterste al 8 maand aan het zwellen, but who's counting


Geen opmerkingen: