Laat me je meenemen naar rommelmarkten en beursjes, naar Oostende en omstreken, naar de zee en de duinen, naar tweedehandswinkels en doe-het-zelf-projectjes, naar overzeese avonturen, maar vooral... laat me je meenemen naar mijn thuis.

donderdag 2 juli 2015

Team #Ostendaise

Wat doen wij als het 35° celsius is? Awel wij gaan allesins niet opt strand gaan liggen! Je zal ons waarschijnlijk zot (lees: knettergek) verklaren, maar mijn 'oh-so-lovely-and-unique' vriendin Palamanas nodigde ons uit voor een Fab - Collab รก la Ostendaise. Een shoot met als focus: make up, architectuur en een bombshell om u tegen te zeggen (Charlie voor de vrienden)! Het idee alleen al om deel uit te maken van een van haar uitgewerkte hersenkronkels, was al een eer op zich. Afwijzen was geen optie! En dus... trotseerden we maar de hitte (voorbereid met stoeltjes, schaduwdoeken en frigobox met koele drankjes... Miss Bfly - style!)


Ik deed het onmogelijke: een quasi perfect gezicht er nog beter doen uitzien. We probeerden enkele effecten uit en kozen voor een 'bright eyed look' met felrode lippen. Daarna mocht ik getuige zijn van de magie van Palamanas... 



Jammer genoeg leende de architectuur zich niet tot close-ups, maar het resultaat is verbluffend! 


Hope you enjoy and feel the magic that is ... Palamanas.



Geen opmerkingen: