Laat me je meenemen naar rommelmarkten en beursjes, naar Oostende en omstreken, naar de zee en de duinen, naar tweedehandswinkels en doe-het-zelf-projectjes, naar overzeese avonturen, maar vooral... laat me je meenemen naar mijn thuis.

maandag 9 februari 2015

Wat een week...

Dit is de eerste avond, sinds we terug zijn van Thailand, dat ik kan "genieten" van mijn huisje. De voorbije week was er eentje om vlug te vergeten... 

Bij thuiskomst werd duidelijk dat onze kat vermist was. Na enkele avonden rondlopen zoeken en z'n naam roepen (ik vond dit zodanig zielig dat ik bijna verging van zelfmedelijden) beslisten we om blaadjes in de buren hun bus te steken. Een zeer moedige buurvrouw (wie ik enorm dankbaar ben) belde ons met het slechte nieuws... Mister Giggs was aangereden en liet hierbij het leven... Rest in peace lieve Giggsy... (traantjes komen nog in m'n ogen als ik er aan denk...) 


Alsof dat nog niet genoeg was, begaven zowel onze auto als onze droogkast (deze laatste in het heetst van de strijd, lees: thailandwas!) het... Mijn woonkamer zag eruit als een Thaise waserette!

Misschien zat ik nog op een roze wolk en was ik wat high in the sky van euforie na die zalige reis, maar al deze tegenslagen kwamen net dubbel zo hard aan. Een mens zou bijna vergeten welke zalige maand hij achter de rug heeft! Doe daar dan nog eens een milde jetlag en een fulltime werkweek bij en het hek is helemaal van de dam! De voorbije week had ik een automatische-piloot-gevoel en vanavond kan ik dit allemaal eens op een rijtje zetten... Gewoon ik en 'MC Chillout' op de digicorder, de februari-uitgave van 'Actief Wonen' en een paar mandarijntjes bij kaarslicht... 






Geen opmerkingen: