Laat me je meenemen naar rommelmarkten en beursjes, naar Oostende en omstreken, naar de zee en de duinen, naar tweedehandswinkels en doe-het-zelf-projectjes, naar overzeese avonturen, maar vooral... laat me je meenemen naar mijn thuis.

zondag 15 maart 2015

Binnenhuistuinieren

Een eindje geleden postte ik de vooruitgang die mijn binnenhuistuintje gemaakt heeft in het voorbije jaar (voor diegenen die nog niet up - to - date zijn... gelieve hier te klikken). Ik ben er nu al eventjes mee bezig en ben er meer en meer zot van aan het worden. Dit tot grote ergernis van de sweety die, week na week, nieuwigheden ziet verschijnen terwijl er niet direct een einde in zicht is én die verplicht is om interesse te vijnzen zodanig dat ik zou stoppen met babbelen over die planten... Om een klein voorbeeldje te geven: ik ben al van midden februari aan het verkondigen hoe blij ik zal zijn dat het maart is, want dan mag ik terug meststof geven aan mijn kamerplanten (... neen, ik schaam me er geen beetje voor!). Het doet me deugd, die planten in de woonkamer. Ze geven een extra dimensie aan het huiselijke gevoel, ze geven als het ware 'ziel' aan het huis. Bij deze een kleine inkijk in mijn 'urban jungle'.






Handig weetje: de plantenhanger maakte ik zelf met een eigen versie van deze tutorial



Zelf een woonkamertuin maken en inspiratie nodig? Kijk eens op mijn pinterestbord!

Geen opmerkingen: